¡Hola amigo!

Pareces nuevo por aquí. Si quieres participar, ¡regístrate aquí!

Categorías

Top Posters

[Actualizado] Firmware para DVR's DS7216 series ST, SN y EV1016

editado agosto 2012 en Firmwares Vote Up1Vote Down

COMPATIBLE ÚNICAMENTE CON DVR'S 

DS7216HVI-ST

DS7216HVI-SN

EPCOM EV1016

¿Cómo actualizar el firmware? http://foro.syscom.mx/discussion/336/

20 Mejoras en la versión 1.3.0 build 120620 : 

1、 Adding the “input box”, which you can input the secure code when we reset the DVR (it will show up after double click on the lower left of the log in box)

2、 It can support 2TB or more than 2TB HDD (up to 4 TB)

3、 It supports NO-IP protocol.

4、 It supports kalatel of old 8000 series device.

5、 It supports channel-zero encoding

6、 It’s compatible with 7000 series’ front panel

7、 It supports Hikvision DDNS, which is easy DDNS

8、 Configuration of output modes is supported, (input modes option is in “camera” settings). We have 2 options in output modes: standard and Brilliant.

We have 3 options in input modes: standard, Gentle and Bright.

9、 It supports backwards playback.

10、HDD is abnormally offline (to pluck the data link or the power line of the HDD power) will have alarm handle; either the status of HDD is sleep or not sleep, will both have alarm handle.

11、It will check the status of HDD, which is not formatted or has HDD error, then it will pop up the “format HDD ” box automatically. (after we finish the wizard)

12、It supports Redundant recording

13、One channel can support 16 times playback, and shows “X16” in screen.

14、Right click on the main output, we can have menu to control the AUX output. (Switch between one camera preview and multi-camera preview)

15、It supports Event search

16、Optimize the time of formatting HDD (for 2TB HDD, we used to cost more than 400s to format it, and now, it only cost us about 140s or less, which depends on the different models of HDD)

17、It supports CVBS scaling.

18、The sharpness and other options of GUI can be configured by users. (the parameters is from 0 to 15, and the default parameters is 8)

19、It can support to modify the resolution of VGA output when we operate in the menu of CVBS output; it also supports modify the resolution of VGA output by using “setResolution” orders by RS232.

20、It supports three languages: English, Spanish and Portuguese

Para más información sobre la función de E-mail ver el post:http://syscom.mx/foro/discussion/158/configuracion-de-email-en-dvrs-hikvision

Comentarios

• 8 Comentarios sorted by Votes Date Added
  • Como hago para volver de fabrica  un DVR hikvision 7216 hvi-st/rw, no tengo loas contraseñas de Admin
  • buen día, para ese procedimiento es necesario comunicarte al depto de Ingeniería, ya que el equipo no trae un reset "físico" para volverlo a valores de fabrica.

saludos,
  • editado agosto 2012 Vote Up0Vote Down
    Actualizado a la versión 1.3.0 build 120620 para modelos 

DS7216HVI-ST

DS7216HVI-SN

EPCOM EV1016
  • Compas alguien puede poner el link para la descarga del firmware???
  • editado enero 2013 Vote Up0Vote Down
    Muchas gracias [Jorge] una disculpa, no me percate de el enlace de la parte superior...por cierto tengo una duda ya busque por todas partes como resetear este modelo fisicamente, recuerdo que los modelos hikvision tiene dos terminales en el circuito donde puede hacerse manualmente, he encontrado pero solo con el soporte de syscom, en realidad no tengo tiempo quisiera saber si pueden apoyarme con algun manual o alguna idea de como hacer el reset manual, GRACIAS COMUNIDAD SYSCOM

MODELO DE DVR: EPCOM EV1016

• hola a todos, este me va con un EV1016HD ?  tengo el V2.1.2  build 121106, no se si sea el hardware igual el que es hd al que no, alguna ayuda? gracias.
  • BUENAS TARDES AMIGO TENGO UN DVR HIKVISION DS-7216HVI-ST/SE Y A LA HORA DE REGISTRARLO EN EL DDNS DE HIKVISION ME PIDE UNA VERSIÓN MAS NUEVA DEL FIRMWARE Y AQUÍ VIENE MI DUDA...CUAL SERIA LA VERSIÓN QUE LE CORRESPONDE A MI DVR .. DE FABRICA ME VINO CON ESTA VERSION V1.3.0_120620..DONDE PODRE CONSEGUIR LA VERSIÓN MAS NUEVA DE ANTE MANO MUCHAS GRACIAS...SALUDOS DESDE VZLA
Accede o Regístrate para comentar.